ارائه خدمات درمانی به 171 زائر اربعین توسط هلال احمر آذربایجان غربی
کد خبر: 4166376
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

ارائه خدمات درمانی به 171 زائر اربعین توسط هلال احمر آذربایجان غربی

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از ۱۷۱ نفر به همت تیم‌های امدادی، درمانی و بشردوستانه هلال احمر استان از مرز ورودی بازرگان تا مرز خروجی تمرچین پیرانشهر، از خدمات‌ امدادی و درمانی بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات درمانی به زائران اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، حمید محبوبی، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: ۳۰۰ نیروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مشغول ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به تمرچین هستند.

وی افزود: خدمات درمانی، امدادی، آموزشی، فرهنگی و بشردوستانه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در راستای ارائه خدمت‌رسانی به زائران و شیفتگان حضرت سیدالشهدا(ع) در اربعین حسینی امسال ادامه دارد، تاکنون بیش از ۱۷۱ نفر به همت تیم‌های امدادی، درمانی و بشردوستانه هلال احمر استان از مرز ورودی بازرگان تا مرز خروجی تمرچین پیرانشهر، از خدمات‌ امدادی و درمانی بهره‌مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در عملیات امداد و نجات اربعین حسینی امسال ۸۸ خودروی امدادی( روزانه ) به کارگیری شده است و ۳۶ پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و ۲۰ مرکز پاسخگویی اضطراری در سطح استان آذربایجان غربی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به استقرار خودروی تیپ یک ارتباطات جمعیت هلال احمر در مرز تمرچین اظهار کرد: با استقرار این خودرو ارتباطات، ارتباط آنلاین و لحظه‌ای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات با مرز تمرچین برقرار است و تمام اقدامات و خدمات هلال احمر به طور مستقیم رصد و نیازهای این منطقه در سریعترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

به گفته محبوبی همچنین با استقرار خودرو تیپ یک ارتباطات، ریپیتر کانال هفت در منطقه مرزی تمرچین جهت برقراری ارتباط رادیویی VHF و HF و برقراری ویدئو کنفرانس با سازمان امداد و نجات و مرز ای خروجی کشور راه‌اندازی شد و این خدمت‌رسانی‌ها تا بازگشت همه زائران به کشور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha