ویزیت رایگان روزانه دو هزار زائر اربعین در موکب ایثارگران لرستان
کد خبر: 4166591
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

ویزیت رایگان روزانه دو هزار زائر اربعین در موکب ایثارگران لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به خدمت‌‌رسانی درمانی روزانه موکب سلامت این بنیاد به زائران اربعین حسینی گفت: این موکب در ابتدای جاده نجف به کربلا و بعد از پل ثوره العشرین به‌مدت ۱۰ روز برپا شده است.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، شامگاه شنبه، ۱۱ شهريورماه در محل برپایی موکب بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که در نجف اشرف برپاست، اظهار کرد: موکب شهدا و ایثارگران لرستان به شکل تخصصی در حوزه سلامت به زوار اربعین حسینی، خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه موکب ایثارگران لرستان در ابتدای جاده نجف به کربلا بعد از پل ثوره العشرین مطعم الواحه مستقر است، تصریح کرد: نگاه و هدف ما در برپایی این موکب، نگاه تمدن‌ساز است و به تمام زوار اربعین از جمله زوار کشورهای عراق، پاکستان‌، افغانستان، هندوستان، لبنان و یمن و... خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

هاشمی با بیان اینکه موکب درمانی بنیاد شهید لرستان با مدیریت معاونت درمان این سازمان خدمات درمانی از جمله ویزیت، تجویز دارو، تزریق واکسن و سرم را به شکل رایگان ارائه می‌دهد، افزود: روزانه بیش از دو هزار نفر از خدمات درمانی موکب شهدا و ایثارگران بنیاد شهید لرستان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ارائه خدمات اسکان و غذا به‌صورت روزانه به دو هزار زائر را از دیگر خدمات موکب شهدا و ایثارگران لرستان ذکر کرد و گفت: تیم درمانی این موکب متشکل از ۱۲ نفر به‌مدت ۱۰ روز به زوار اربعین حسینی ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام
captcha