اجرای مسابقه مفاهیم قرآن در سطح وزارت دفاع
کد خبر: 4172592
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

اجرای مسابقه مفاهیم قرآن در سطح وزارت دفاع

مسابقه مفاهیم اجزاء 26 و 23 قرآن کریم ویژه کارکنان شاغل و خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مسابقه مفاهیم قرآن

حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه مفاهیم قرآن در سطح وزارت دفاع ویژه مقاطع آقایان و بانوان شاغل و نیروهای وظیفه و خانواده‌ها (همسران و فرزندان بالای 16 سال) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوق در دو مرحله غیر حضوری و حضوری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مرحله اول این آزمون به صورت غیر حضوری از طریق سامانه آنلاین، جمعه، 12 آبان‌ماه انجام می‌شود و سپس مرحله دوم به صورت حضوری و با دعوت از قریب 20 نفر از برترین‌های مرحله نخست، جمعه، 26 آبان‌ماه برپا خواهد شد.

فراهانی درباره منابع مسابقات مفاهیم بیان کرد: تفسیر نمونه جزء 26 منبع آزمون مسابقه مفاهیم آقایان شاغل و نیروهای وظیفه است و تفسیر نمونه جزء 23 نیز منبع مسابقه بانوان شاغل، همسران و فرزندان بالای 16 سال است.

مدیر دارالقرآن وزارت با توجه به اینکه مسابقه مفاهیم در دو سطح یک ویژه دارندگان مدرک دیپلم به پایین و سطح دو ویژه دارندگان مدرک کاردانی به بالاست، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه منابع می‌‌توانند به دارالقرآن اداره محل خدمت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha