محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در باروق برگزار شد
کد خبر: 4175885
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در باروق برگزار شد

همایش انس و الفت پیشکسوتان جهاد و شهادت در باروق با حضور رزمندگان و مسئولان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی فرمانده سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروق، امروز، 25 مهر در همایش انس و الفت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در تالار طبیعت باروق برگزار شد، گفت: شما رزمندگان ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) بوده و با بذل جان و مال خویش از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردید و در این راه ثابت‌قدم ماندید.

وی افزود: جنگ سخت خطرناک بوده و ویرانی‌های زیادی به بار آورده و جان و مال انسان‌ها را می‌گیرد، اما امروز دشمن سخت‌تر و خطرناک‌تر از گذشته وارد میدان شده و با جنگ ترکیبی تلاش می‌کند به نظام ضربه بزند.

فرمانده سپاه باروق ادامه داد: امروز باید بیش از پیش هوشیار بود و با بصیرت عمل کرد، امروز جمهوری اسلامی به شما رزمندگان دلاور، مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی تکیه کرده است.

در ادامه این مراسم رسول سیدتاج‌الدینی، مسئول کانون وابستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های پاسداران این مرز و بوم است و پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بدون این عزیزان تحقق پیدا نمی کرد.

وی افزود‌: امروز ایران اسلامی در امنیت پایدار قرار گرفته و این امنیت با تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام به وجود آمده است، ما امروز به وجود ذی‌قیمت خانواده رزمندگان، آزادگان و ایثارگران افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات و مجاهدت‌های شما عزیزان هستیم.

انتهای پیام
captcha