وحدت رمز پیروزی رزمندگان فلسطین است
کد خبر: 4177385
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

وحدت رمز پیروزی رزمندگان فلسطین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی گفت: وحدت کلمه و همدلی رمز پیروزی رزمندگان فلسطین است، پس باید به این مهم بیش از پیش توجه کنند.

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی، امروز یک آبان ضمن دیدار با رزمندگان گردان 306 مالک‌اشتر، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدای عزیز ما برای حفظ خاک این سرزمین از تمام هستی خود گذشتند تا ایران باقی بماند و شجاعانه از مرزهای‌مان دفاع کردند و جاودانه شدند.

وی  ضمن آرزوی موفقیت برای رزمندگان فلسطین اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی در نوع خود بی‌نظیر بوده و رژیم منحوس صهیونستی تا به امروز این تعداد کشته، زخمی و اسیر نداده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی اضافه کرد: ‌بنابراین اگر مسلمانان جهان وحدت خود را حفظ کرده و دست در دست هم دهند نابودی رژیم صهیونیستی خیلی طول نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام شریفی ضمن اشاره به اینکه، مرزبانی در راه خدا، توفیق الهی است و شما عزیزان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، وظایف سنگینی بر عهده دارید، گفت: امروز ملت بزرگ ایران در امنیت کامل به سر می‌برند و این امنیت را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شما رزمندگان عزیز می‌دانند.

در پایان این دیدار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گروهان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha