اعزام ۷۰ هزار نفر به یادمان‌های شهدا در آذربایجان غربی
کد خبر: 4178214
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

اعزام ۷۰ هزار نفر به یادمان‌های شهدا در آذربایجان غربی

مسئول راهیان نور، اردویی و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربی از اعزام 70 هزار نفر به یادمان‌های ‌شهدا در استان خبر داد و گفت: آمار فوق نشان می‌دهد روحیه ولایتمداری، ایثارگری و شهادت‌طلبی همچنان در کشورمان زنده است.

عزت‌الله ابراهیمی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزت‌الله ابراهیمی، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 6 آبان در نشست بصیرتی با هنروران گفت: کسب رتبه اول کشوری راهیان نور غرب و شمالغرب توسط سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ حاصل تلاش همه فعالان این عرصه است.

وی اعزام بیش از ۷۰ هزار نفر از استان به یادمان‌های مصوب استان آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کاروان‌ها در فصل تابستان و پاییز از یادمان‌های مصوب استان از قبیل یادمان شهید بروجردی نقده، یادمان شهید کاظمی، شهدای تمرچین پیرانشهر، یادمان بافت، دوپازای سردشت و یادمان شهید امینی بازدید کردند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از برنامه‌های شاخص دیگر استان را نمایش رزمی و بصیرتی علمداران ولایت عنوان کرد و گفت: 36 هزار نفر از این نمایش بازدید به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه برگزاری نمایش رزمی بصیرتی حضور خانواده‌های خودجوش بود، که به نسبت سال گذشته با افزایش ۴۵درصدی به تعداد  ۷۷۰۰  نفر همراه بوده است.

ابراهیمی اضافه کرد: از برنامه‌های جانبی برگزاری اردوهای راهیان نور شمال‌غرب، حضور زائرین در مظاهر پیشرفت استان بوده است، که این برنامه هم در نوع خود بی‌نظیر بوده و با استقبال خوبی همراه شد.

انتهای پیام
captcha