دانش‌آموزان چالدرانی با امام‌ جمعه شهرستان دیدار کردند
کد خبر: 4178514
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

دانش‌آموزان چالدرانی با امام‌ جمعه شهرستان دیدار کردند

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از دانش‌آموزان چالدران با امام‌ جمعه شهرستان دیدار کردند.

دیدار با امام جمعه چالدرانبه گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی جمعی از دانش‌آموزان با حضور مسئول دفتر نمایندگی سپاه چالدران و فرمانده بسیج دانش‌آموزی با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده، گفت: دانش‌آموزان از جمله اقشاری بودند که در ابتدایی‌ترین سال‌های زندگی خود از چیزی هراس نداشتند و با لبیک به امام خود به میادین حق علیه باطل شتافتند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان با در پیش گرفتن حرکت‌های شجاعانه به الگوی شجاعت و ایثار برای جامعه اسلامی تبدیل شدند، امروز هم هیچ ارزشی در دنیا بالاتر از این نخواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران اضافه کرد: شهید فهمیده به معنای واقعی کلمه الگوی بی‌نظیر ایثار و شهادت برای یک ملت هست به طوری که این شهید وارسته و دیگر شهدای دانش‌آموز افتخاری عظیم برای ملت ایران هستند که با جهاد خود تأثیری فرامنطقه‌ای بر روی تمامی ملت‌ها و انقلاب‌های جهان گذاشته‌اند.

وی در پایان گفت: مدارس ما باید بیشتر به ابعاد زندگانی شهدا بپردازند، چون امروز دانش‌آموزان در سنگر مهم و حساس علم‌آموزی هستند و باید در عرصه‌های مختلف پای نظام و انقلاب خود ایستادگی کنند و بهترین الگو در این راه شهید فهمیده است.

انتهای پیام
captcha