انتخابات شورای جهادی در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4179039
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

انتخابات شورای جهادی در سلماس برگزار شد

انتخابات شورای جهادی سلماس با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

انتخابات شورای جهادی در سلماس برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس، امروز، 9 آبان در همایشی که با محوریت انتخابات شورای جهادی این شهرستان در حسینیه شهدای گمنام شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی و یادآوری فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده وی را یکی از مجاهدان سرافراز کشورمان نامید و گفت: جهاد تبیین یک حرکت انقلابی است، که از طرف رهبر معظم انقلاب به آن توصیه شده‌ایم و لازم است در این زمینه گام برداریم تا اینکه توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب خنثی شود.

وی ادامه داد: دشمن برای تحت‌تاثیر گذاشتن ذهن جوانان و اقشار مختلف مردم از هر فرصتی استفاده می‌کند، چراکه واژه‌ جهاد به مبارزه و تلاش اشاره مستقیم می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود اهتمام برای تبیین را فرصتی برای بیان منطقی، مستدل و دور از هیاهو و جنجال برشمرد و گفت: در این صورت امیدآفرینی را به معنام تام کلمه در جامعه شاهد خواهیم بود و در این صورت کشورمان در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه قرار می‌گیرد.

در ادامه این همایش سرهنگ پاسدار علی حیرانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با تشریح ماموریت‌های این مجموعه در طول سال جاری به حضور فعالانه نیروهای جهادی برای محرومیت‌زدایی و خدمات مردم‌یاری به مردم در استان و شهرستان اشاره کرد.

وی فعالیت و عملکرد گروه‌های جهادی سلماس را ارزشمند توصیف کرد و گفت: گروه‌های جهادی این شهرستان در مناطق زلزله‌زده خوی حضور جدی و منسجم داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه این مجموعه به واسطه حمایت از تولید و مشاغل خانگی می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری مؤثر واقع شود، گفت: در این زمینه نیز برنامه‌های منسجمی وجود دارد که با همراهی گروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha