ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور به کار بسته شود
کد خبر: 4181979
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور به کار بسته شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ظرفیت عظیمی در بسیج نهفته است که باید برای حل مشکلات کشور به کار بسته شود.

علیرضا سرتیپی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علیرضا سرتیپی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، امروز 24 آبان در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان ترتیب یافت، گفت: در بسیج ظرفیت عظیمی نهفته است که باید برای حل مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف از آن بهره برده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیجی همواره در خدمت کردن به جامعه و مردم پای کار بوده است، ادامه داد: این قشر بدون هیچ‌گونه چشمداشتی همواره در کنار آحاد مردم بوده و یاور قشر مستضعف هستند.

وی به برگزاری مجمع بسیجیان تکاب در روز گذشته اشاره کرد و گفت: این مجمع همواره با ارائه راهکار و حضور در عرصه‌های مختلف تلاش کرده است، حلال بسیاری از مشکلات در عرصه های گوناگون باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه این مجموعه انقلابی و ارزشی در خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنان همواره پیشتاز بوده است، گفت: بسیج با قرار گرفتن در کنار روحانیون، روسا و کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها و ... می‌تواند منشاء اقدامات ارزشمند و مبارکی باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به عملیات طوفان‌الاقصی و فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر بار دیگر سکوت کرده و بر عملیات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی صحه گذاشتند اما پیروزی نهایی با فلسطین است.

انتهای پیام
captcha