برگزاری چهل‌وسومین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد آجا + عکس
کد خبر: 4184674
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

برگزاری چهل‌وسومین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد آجا + عکس

چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد فرماندهی کل ارتش، امروز، هفتم آذرماه در حال برگزاری است.

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد آجا

سرهنگ عقیل ابراهیمی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد فرماندهی کل ارتش با رقابت قریب به 220 نفر امروز، هفتم آذرماه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی قریب به 800 نفر با هم به رقابت پرداختند، بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم با محوریت جزء ۲۵ تفسیر نمونه(به صورت کتبی) با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی در حال برپایی است.

ابراهیمی اضافه کرد: آئین اختتامیه فردا، هشتم آذرماه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت، جانشین سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش همراه با تجلیل از رتبه‌های اول تا سوم هر رشته در گروه مخابرات آجا برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش تصریح کرد: سه نفر برگزیده هر رشته به مرحله نهایی ارتش در اوایل دی‌ماه اعزام می‌شوند. منتخبان ستاد آجا در مرحله آجا با برگزیدگان ادارات نیروی هوایی، زمینی، دریایی، پدافند هوایی در مشهد مقدس باهم رقابت خواهند کرد.

ابراهیمی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان (دختر و پسر) کارکنان شرکت‌کننده در دوره‌های حفظ حضوری و مجازی تابستانه ستاد آجا، پنجشنبه، 9 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش خبر داد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha