اختتامیه چهل و سومین مسابقات قرآن کارکنان ستاد آجا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4184884
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

اختتامیه چهل و سومین مسابقات قرآن کارکنان ستاد آجا برگزار شد + عکس

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد فرماندهی کل ارتش امروز برگزار شد.

آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد فرماندهی کل ارتش

به گزارش ایکنا، آیین اختتامیه مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ستاد فرماندهی کل ارتش امروز، هشتم آذرماه در گروه مخابرات آجا برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم سرهنگ امیر ادیب، فرمانده گروه مخابرات ارتش به خیرمقدم به حاضران پرداخت. سپس حجت‌الاسلام احمد جلیلی‌صفت، جانشین سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش ضمن اشاره به مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حمله‌های ددمنشانه اسرائیل غاصب اشاره کرد و گفت: حملات وحشیانه به عزه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است. مقاومت مردم فلسطین و به ویژه غزه با پشتوانه آموزه‌های قرآن انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه همواره باید آموزه‌های قرآن، محور زندگی فردی و اجتماعی قرار گیرد، افزود: چراکه دل‌ها فقط با یاد باریتعالی آرامش پیدا می‌کند «أَلا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» و هیچ موجودی در عالم نمی‌تواند مستقل و جدای از خدا، منشأ اثر باشد و اگر از قرآن جدا شویم، قطعا شکست خواهیم خورد و به آن اهدافی که داریم، هیچگاه نخواهیم رسید.

 حجت‌الاسلام احمد جلیلی‌صفت، جانشین سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش

جلیلی‌صفت با تأکید بر اینکه باید در برنامه روزانه شما، تلاوت قرآن هر چند کوتاه باشد، گفت: برنامه هر روز شما باید قرآن و برگرفته از مفاهیم و آموزه‌های آن باشد. نه اینکه به صورت مقطعی فعالیت قرآنی داشته باشید. این را فرماندهان ارتش و کارکنان پایور و وظیفه همواره مورد عنایت قرار دهند.

حسن ختام این برنامه تجلیل از 80 نفر از برترین‌های این دوره از مسابقات و همچنین دست‌اندرکاران مسابقات بود.

سه نفر برگزیده هر رشته اوایل دی‌ماه به مرحله نهایی مسابقات قرآن ارتش اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha