اجرای دوره آموزشی تربیت مشاور کسب و کار طرح فدک در ارومیه
کد خبر: 4188329
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

اجرای دوره آموزشی تربیت مشاور کسب و کار طرح فدک در ارومیه

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای دوره آموزشی تربیت مشاور کسب و کار طرح فدک در ارومیه خبر داد و گفت: این دوره به مدت دو روز در مرکز استان برگزار شد.

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربیرقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی از اجرای دوره آموزشی تربیت مشاور کسب و کار طرح فدک در ارومیه خبر داد و گفت: این دوره به مدت دو روز در مرکز آموزشی شهید امینی مرکز استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی به صورت استانی ولی متمرکز در ارومیه برگزار شد، گفت: رابطان فعال در مراکز کارآفرینی طرح فدک در زمینه تقویت و توسعه مشاغل خانگی و معرفی انواع کسب‌وکار نوین و صنایع خلاق راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند و آموزش‌های موردنیاز را دیدند.

موسویان اهتمام برای آموزش و تربیت مشاورین کسب و کار و کارآفرینی از میان خواهران را مهم‌ترین هدف برای برپایی این دوره عنوان کرد و گفت: راهبری شغلی، کارآفرینی و تسهیل در راه‌اندازی و توسعه کسب و کارها و مشاغل خانگی از جمله اهداف دیگری است که با برپایی این دوره‌ها دنبال می‌شود.

وی اقدام برای مدیریت حقوقی و قانونی کسب و کار نوپا، طرح‌نویسی کسب و کار و کارورزی، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی، مشاوره و ارتباط موثر و اصول مذاکره، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت بازاریابی و فروش، کارآفرینی زنان، تجارب کارآفرینی موفق، نوآوری و خلاقیت را محورهای آموزش عنوان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، برای شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد، گفت: 40 مرکز کارآفرینی در حوزه‌های محلات خواهران استان وجود دارد که از مشاوران دوره‌دیده برای ارائه مشاوره به کارآفرینان بهره خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha