برگزاری ️مراسم نکوداشت داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی
کد خبر: 4188906
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

برگزاری ️مراسم نکوداشت داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

به‌مناسبت هفته داوطلب مراسم نکوداشت داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

برگزاری ️مراسم نکوداشت داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌مناسبت هفته داوطلب مراسم نکوداشت داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ۲۸ آذر در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور مدیر عامل، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان، معاونان، رؤسای شعب و داوطلبان منتخب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برگزار شد.

راه‌اندازی خانه‌های هلال در آذربایجان غربی

حمید محبوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در استان با برخورداری از یک شبکه گسترده داوطلبی در بخش‌های مختلف، منشا خیرات و اقدامات عام‌المنفعه زیادی بوده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها برای ما در حوزه داوطلبان راه‌اندازی خانه‌های هلال در سطح روستاها، بخش‌ها وشهرها است که ارائه خدمات به صورت شبکه‌ای گسترده و فراگیر و به عنوان خط مقدم در بحران‌ها و حوادث باعث سرعت بیشتر خدمت‌رسانی می‌شود.

محبوبی تصریح کرد: فرصت خدمت در هلال احمر برای داوطلبان نیکوکار و خیر موجب شده تا بتوانند خدمت نیکوکارانه خود را به نحو شایسته‌ای و به‌صورت مستقیم به دست مردم برسانند.

بی‌تفاوت نبودن به هم‌نوع باعث رشد شخصیت انسانی می‌شود

حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی هم گفت: فعالیت‌های داوطلبانه در هر جامعه‌ای و جلوگیری از بی‌تفاوت نبودن به هم‌نوع باعث رشد شخصیت انسانی را خواهد ساخت.

وی خاطرنشان کرد: توجه به هم‌نوع و انجام کارهای جهادی پاسخ به نیاز فطری خود فرد بوده اگر کار داوطلبانه مبتنی بر ایمان و خدا باشد اجر این کار چندین برابر می‌شود.

حجت‌الاسلام پیروزفر افزود: بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در کل کشور از طرف مردم نوع دوست و هم‌نوع ایران به مردم غزه ارسال شد و همچنین در زلزله خوی نیز دو هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط مردمی اهدا شد که خود نیازمند بودند ولی با توجه به فرهنگ دینی و الهی کمک‌های خود را ارسال کردند.

داوطلبان هلال احمر نمونه بارز انسان‌های فداکار نوع‌دوست هستند

ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه هم اظهار کرد: داوطلبان در هلال احمر با ابعاد متفاوت سیل، زلزله، طوفان و برف همیشه پیش قدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: جهت نجات جان انسان‌ها و برگرداندن ارزش‌ها به جامعه، کمک به نیازمندان اولویت دارد.

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در کوران حوادث به عمق خطر رفته و برای نجات جان انسان‌ها در سیل، زلزله، طوفان و برف تلاش می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha