امت اسلام راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهد
کد خبر: 4192018
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

امت اسلام راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: امت اسلام راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با قدرت همچنان ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران، امروز 14 دی در مراسم یادبود سردار سلیمانی که همزمان با هفته مقاومت در این شهرستان برگزار شد، گفت: امت اسلام بدون تردید راه سردار حاج قاسم سلیمانی را با اقتدار و قدرت مضاعف ادامه خواهد داد و در این موضوعی تردید وجود ندارد.

وی ضمن اشاره به ایستادگی امت اسلام و رزمندگان کشورهای محور مقاومت در مقابل استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: خلوص نیت، جهاد در راه خدا، پاکی درون، شجاعت بی‌نظیر، دفاع از ملت‌های مظلوم جهان، ایستادگی در برابر متجاوز ویژگی‌های بارز شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی است.

حجت‌الاسلام قنبری بارونی به طرح و نقشه آمریکایی‌ها برای فراموش شدن موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی به قدری هوشمندانه عمل کرد که یک منطقه کوچک مانند نوار غزه توانست در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران با اظهار اینکه مساجد، مدارس و محافل فرهنگی باید فرصتی را برای شناساندن سردار سلیمانی به نسل جدید اختصاص دهند، گفت: از روش‌های نو و مطابق با ذائقه نسل جدید برای انتقال مفاهم باید استفاده شود.

وی گفت: انسان به طور فطری عاشق میهن خود بوده و حاضر نیست گزندی به آن برسد، که این روحیه متعالی در شهدا بیش از پیش بروز پیدا کرده که نتیجه آن را اکنون می‌بینیم سرنوشت کشورمان به طور کامل در اختیار ملت است.

انتهای پیام
captcha