مردم اشنویه در محکومیت جنایات تروریستی کرمان تجمع کردند
کد خبر: 4192139
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

مردم اشنویه در محکومیت جنایات تروریستی کرمان تجمع کردند

اقشار مختلف مردم  در اشنویه با هدف محکومیت جنایات تروریستی کرمان امروز تجمع کردند.

یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویه امروز 15 دی در تجمع اعتراضی مردم به جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: شهادت سردار سلیمانی تمامی معادلات دشمنان نظام و انقلاب را بر هم زد.

وی افزود: دشمنان ایران به ویژه عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان به زودی ضربه سهمگینی از فرزندان این ملت خورده و بدون تردید از اقدامات شنیع خود ابراز پشیمانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه اشنویه با اشاره به اینکه مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی به ویژه کرمان با این سری اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی از آرمان‌های بلند خود عقب نخواهند نشست، ادامه داد: مردم امروز انقلابی‌تر و مصمم‌تر از چند سال قبل هستند.

رشیدی برگزاری مراسم‌های باشکوه در راستای یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه کرمان را نشان‌دهنده عمق بصیرت و انقلابی‌گری مردم دانست و گفت: مردم ایران نه‌تنها از شهادت واهمه‌ای ندارند بلکه در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حاضر هستند که از عزیزترین سرمایه خود نیز بگذرند.

فرمانده سپاه اشنویه با بیان اینکه کشورهای محور مقاومت همگام با ملت ایران از واقعه دلخراش کرمان متاثر هستند، گفت: اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام امروز به مراتب قوی‌تری از سابق است که این همدلی، مودت و دوستی سرمایه‌ای ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha