الگوبرداری از سیره سردار سلیمانی وظیفه همه است
کد خبر: 4192428
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

الگوبرداری از سیره سردار سلیمانی وظیفه همه است

امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: الگوبرداری از سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وظیفه آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام علی مرادی، امام‌جمعه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام‌جمعه شاهین‌دژ، در مراسم یادبود شهدای جنایت تروریستی کرمان که در این شهرستان برگزار شد، گفت: الگوبرداری از شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مهم‌ترین وظایف ما در برهه کنونی است، آحاد مردم در این زمینه باید گام بردارند.

وی با بیان اینکه، اقدامات مزبوحانه دشمنان در ترور مردم بی‌دفاع کرمان محکوم است، ادامه داد: این سری تحرکات وحشیانه و اتفاقاتی نظیر حادثه کرمان درعزم راسخ ملت اثری نخواهد داشت.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه کرمان که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد، گفت: الگوگیری از سیره شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی وظیفه همگانی است.

امام‌جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: خدمت‌ به مردم و مردم‌داری یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های سردارسلیمانی به شمار می‌رود ولی این بعد شخصیتی ایشان کمتر مورد توجه قرار گرفته است و آحاد مردم ایشان را یک فرد نظامی صرف می‌دانند که فقط در میادین جنگ و نبرد نقش‌آفرینی می‌کرد، حال آنکه چنین نیست.

وی یکایک کسانی که در گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت نائل آمدند را مبلغان و مروجان مکتب سلیمانی دانست و گفت: یاد و نام آنها تا ابد بر تارک تاریخ کشورمان خواهد درخشید چرا که با خون خود باعث شدند یک بار دیگر نام و یاد سردارسلیمانی در کشورمان همچون گوهری عالم‌تاب بدرخشد و یادمان بیاید چه دشمنان خونخواری داریم.

انتهای پیام
captcha