سی و یکمین پرونده سازش قتل آذربایجان غربی در سلماس اتفاق افتاد
کد خبر: 4196275
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

سی و یکمین پرونده سازش قتل آذربایجان غربی در سلماس اتفاق افتاد

ناصر عتباتی از سازش سی و یکمین پرونده قتل استان در سلماس خبر داد و گفت: این گذشت به احترام حضرت زینب(س) و در سال‌روز وفات ایشان انجام شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی از سازش سی و یکمین پرونده قتل استان در سلماس خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۳۸۵ به دلیل اختلافات خانوادگی قتلی با استفاده از سلاح شکاری در سلماس رخ داده بود که با طی مراحل دادرسی حکم قصاص نفس قاتل صادر و با قطعیت و تائید آن در دیوان عالی کشور حکم در آستانه اجرا بود.

وی افزود: به منظور تلاش برای اصلاح ذات‌البین با ورود دستگاه قضایی سلماس و برگزاری چندین جلسه توسط رئیس دادگستری، دادستان و ریش‌سفیدان و سران قبایل و معتمدین سلماس سرانجام در سالروز وفات خانم زینب کبری(س) و به احترام این بانوی بزرگ و پیام‌آور نهضت حسینی، اولیای دم با اعلام رضایت، از حق قانونی خود گذشتند و به محکوم علیه فرصت دوباره زندگی بخشیدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این سی و یکمین سازش قتل آذربایجان غربی بود که این بار با گذشت و بخشندگی اولیای دم در سلماس حاصل شد و آنها پس از ۱۷ سال قاتل را بخشیدند.

انتهای پیام
captcha