برپایی بیش از ۲۴ میز خدمت در مصلی‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی
کد خبر: 4197491
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

برپایی بیش از ۲۴ میز خدمت در مصلی‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی

بیش از ۲۴ میز خدمت در مصلی‌های ارومیه و حوزه‌های قضایی آذربایجان غربی برپا و دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و ادارات تابعه با بیش از ۶۵۰ نفر به مناسبت ایام فرخنده چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، روز جمعه ۱۳ بهمن، مصادف با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر، مدیران قضایی و ادارات تابعه آذربایجان غربی در بیش از ۲۴ میز خدمت که در محل مصلی‌های استان اعم از شهرستان‌ها، بخش‌ها و مرکز استان برپا شده بود پذیرای ۶۵۰ متقاضی و مراجعان به دستگاه قضایی استان بودند.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این دیدارها در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دادگستری استان، ادارت و نهادهای تابعه با هدف خدمت‌رسانی مضاعف و به مناسبت ایام‌الله فجر انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های خدمت محور متعددی را برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کنند و امروز مدیران قضایی استان در یکی از این برنامه‌ها در خدمت مردم شریف استان بودند و با ایشان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

وی افزود: همکاران بنده در سراسر استان امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه با بیش از ۶۵۰ نفر در بیش از ۲۴ میز خدمت دیدار چهره به چهره داشتند و نماز جمعه را با نمازگزاران اقامه کردند.

عتباتی ادامه داد: مدیران قضایی استان در دهه فجر علاوه بر ملاقات‌های همیشگی در دادگستری، در مساجد شهرهای استان هم حاضر و در خدمت ملت شریف خواهند بود.

انتهای پیام
captcha