پویش «توشه عاشقی» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4197886
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

پویش «توشه عاشقی» در لرستان آغاز شد

رئیس جهاددانشگاهی لرستان از آغاز رزمایش جمع‌آوری بسته معیشتی دانشگاهیان لرستان در قالب پویش «توشه عاشقی» از 15 بهمن‌ماه خبر داد.

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستانفرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان گفت: پویش «توشه عاشقی» از 15 بهمن‌ماه تا 10 اسفندماه سال‌ جاری با هدف تهیه و بسته‌بندی بسته‌های غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، رب‌گوجه، سویا و ماکارونی با اولویت محرومان دانشگاهی استان لرستان و کودکان کار خرم‌آباد اجرا خواهد شد.

وی افزود: حداقل سهم مشارکت دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان 50 هزار تومان است و علاقه‌مندان به شرکت این پویش می‎توانند این مبلغ را به شماره کارت 60379979889433 نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری کوثر خرم‎آباد واریز کنند و برای جمع‌آوری و دریافت کمک‌های غیرنقدی نیز علاقه‌مندان می‎توانند با شماره همراه 09166649624 به نام احمد حاتمی تماس بگیرند.

فرامرزیان بیان کرد: تمامی فرآیند مربوط به این پویش که با مشارکت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان، بسیج دانشجویی لرستان، کانون‌ها و انجمن‌های خیریه دانشگاه‌های استان، قرارگاه جهادی دانشگاهیان استان و مرکز نیکوکاری کوثر خرم‎آباد اجرا می‎شود، از مرحله تهیه، بسته‌بندی و توزیع مستندسازی و اعلام عمومی می‌شود.

انتهای پیام
captcha