برگزاری وبینار بین‌المللی «زن تراز انقلاب و احیای هویت مسلمانی» در ایکنا
کد خبر: 4198179
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

برگزاری وبینار بین‌المللی «زن تراز انقلاب و احیای هویت مسلمانی» در ایکنا

همزمان با ایام‌الله دهه فجر،‌ وبینار بین‌المللی «زن تراز انقلاب اسلامی؛ خودباوری و احیای هویت مسلمانی» فردا در ایکنا برگزار می‌شود.

بررسی «زن تراز انقلاب اسلامی؛ خودباوری و احیای هویت مسلمانی» با حضور 5 استاد از 4 کشوربه گزارش ایکنا، یکی از موضوعات مهم و مورد توجه عموم مردم در داخل و خارج از کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موضوع زن و مسائل مربوط به بانوان جامعه ایرانی است. بانوان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آن‌ها در صیانت از آرمان‌های امام راحل در چهل سال اخیر، نگاهی نو و تحول‌آفرین را در موضوع زن، پیش‌ رویِ دنیا گذاشته است؛ همان‌ها که در تراز انقلاب اسلامی بوده و در گمنامی و در نهایت مجاهدت، تلاش و با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی و همچنین پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و... چشم جهانیان را به خود معطوف و الگوی متعالی زن را تثبیت کردند.

در همین راستا و همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، وبینار بین‌المللی «زن تراز انقلاب اسلامی؛ خودباوری و احیای هویت مسلمانی» به همت خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی از کشورهای عراق، لبنان و الجزایر ساعت 10:30 فردا سه‌شنبه، 17 بهمن ماه در محل استودیو مبین ایکنا برگزار می‌شود.

در این وبینار طهورا نوروزی، مدیرعامل بنیاد ملی عفاف و حجاب، زینب شریعتمداری، مدرس جامعه المصطفی(ص) با حضور در استودیو پیرامون موضوع این وبینار سخنانی ایراد خواهند کرد.

همچنین زینب الملا السلطانی، رئیس دانشگاه الزهرا(س) عراق، دلال عباس، استاد دانشگاه لبنان و نورا فرحات، استاد دانشگاه الجزایر سخنرانان بخش مجازی این وبینار هستند که در قالب ویدئوکنفرانس پیرامون محور این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند ساعت 10:30 فردا سه‌شنبه، 17 بهمن ماه وارد صفحه آپارات خبرگزاری ایکنا به آدرس: «aparat.com/iqnanews/live» شوند. همچنین محتوای این وبینار به صورت متن و همراه با ویدئوهای سخنرانی بر روی خروجی وب‌سایت ایکنا قرار خواهد گرفت.

برگزاری وبینار «زن تراز انقلاب اسلامی؛ خودباوری و احیای هویت مسلمانی»

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود شفائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۰۶:۳۵
0
0
باسلام وعرض خداقوت ازوبینارها استفاده می کنم عالی هستند خداقوت
captcha