بهره‌مندی ۷۰ نفر از زندانیان واجد شرایط ارومیه از ارفاقات قانونی
کد خبر: 4201802
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
به‌مناسبت اعیاد شعبانیه

بهره‌مندی ۷۰ نفر از زندانیان واجد شرایط ارومیه از ارفاقات قانونی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه ۷۰ نفر از زندانیان مرکز استان با احراز شرایط، از تأسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط و سامانه‌های نظارت الکترونیکی بهره‌مند شدند.

جلسه شورای طبقه‌بندی ویژه آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی، پنجم اسفندماه در جلسه شورای طبقه‌بندی ویژه آذربایجان‌غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام اظهار کرد: امروز شورای طبقه‌بندی ویژه‌ای به‌مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان قضایی استان در زندان ارومیه برگزار شد که بیش از ۱۵۰ پرونده مربوط به مرکز استان در این شورا مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد، ۷۰ نفر از زندانیان مرکز استان با احراز شرایط از تأسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط و سامانه‌های نظارت الکترونیکی بهره‌مند شدند.

عتباتی بیان کرد: از دیگر تصمیمات شورا که با بررسی و همفکری صورت گرفت این بود که با لحاظ الزامات و مقررات قانونی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه به همه زندانیان واجد شرایط یک هفته مرخصی اعطا شد تا فرصتی باشد تا این افراد هم از برکات این ایام مبارک بهره‌مند شوند و خانواده‌های‌شان در این روزها کنار سرپرستان خود باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های اصلاحی و تربیتی ویژه‌ای برای ماه‌های پیش رو به‌خصوص ماه مبارک رمضان در دستور کار است که اجرایی خواهند شد تا به باز اجتماعی کردن مددجویان کمک شود.

انتهای پیام
captcha