شرکت در انتخابات مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات است
کد خبر: 4201884
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

شرکت در انتخابات مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات است

امام جمعه بوکان گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی بهترین و مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات فعلی کشورمان است.

ماموستا ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکانماموستا ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نیمه‌شعبان، گفت: نیمه‌شعبان یکی از اعیاد برجسته مسلمانان و روز اوج نعمت‌ها به شمار می‌رود، که خداوند متعال به مسلمانان ارزانی داشته است.

وی ادامه داد: اهل تشیع و تسنن این روز مبارک و پرنعمت را جشن می‌گیرند و هر ساله با برگزاری جشن‌های مختلف در این روز بزرگ و باشکوه به جشن و شادمانی می‌پردازند و با تاکید بر اشتراکات تفاوت‌ها را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه بوکان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی انتخابات در کشورمان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است حال آنکه در کمتر کشوری شرایط به این گونه پیش‌ می‌رود.

ماموستا احمدی با اشاره به لزوم شرکت در انتخابات پیش‌رو ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی، حضور در انتخابات ضروری است، زیرا دشمن بر روی مشارکت حداکثری و یا برعکس آن برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه بوکان اضافه کرد: با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده‌های اصلح می‌توان به حل بسیاری از مشکلات موجود کشور امید وار بود، نمایندگان منتخب باید برای رفع مشکلات و زدودن دردهای جامعه بکوشند و برای حل چالش‌هایی همچون بیکاری جوانان، جذب بودجه‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌ها در همه حوزه‌ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران با رای آزادانه آحاد مردم برگزار می‌شود و در دنیا نظام جمهوری اسلامی مردمی‌ترین انتخابات را برپا می‌کند، گفت: کشور ما بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه براساس آراء و نظرات مردم اداره می‌شود که امید است با مشارکت حداکثری مردم این رویه همچنان حفظ شود.

انتهای پیام
captcha