روی صهیونیست‌ها در عالم سیاه شده است
کد خبر: 4203349
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
آیت‌الله محمدی گلپایگانی:

روی صهیونیست‌ها در عالم سیاه شده است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، اظهار کرد: روی صهیونیست‌ها در دنیا سیاه شده است؛ هولوکاستی را راست یا دروغ علم کرده بودند که مثلاً هیتلر این تعداد از آنان را آتش زده است؛ اگر یکنفر در کشور ما آن هم به خاطر مجرم‌بودن محکوم به اعدام شود واویلا راه می‌اندازند که حقوق بشر زیر پا گذاشته شده است ولی چرا غرب دزد و اتوکشیده، درباره جنایات اسرائیل خفه‌خون گرفته‌ است؟

محمدی گلپایگانیبه گزارش ایکنا، آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، شامگاه 13 اسفندماه در آئین رونمایی از نرم‌افزار جامع تفاسیر نور نسخه 4 با اشاره به فعالیت خوب مرکز کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، گفت: باید درود به آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بگوییم که 35 سال قبل دستور تأسیس این مرکز را دادند و امروز این مرکز، مصداق آیه شریف «أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ» است؛ این شجره مبارک که نهالش 35 سال پیش غرس شده، امروز به درخت تناوری تبدیل شده است و ریشه در جان مردم دارد و فراورده آن، غذای جان مشتاقان سعادت بشریت است.

وی با قدردانی صمیمانه از مردم برای حضور در انتخابات با بیان اینکه مردم انصافاً سنگ تمام گذاشتند و به ندای روشنگر و دلسوزانه حضرت آقا گوش فرا دادند، افزود: ایشان یکی دو روز قبل از انتخابات بیانات جامعی فرمودند و مردم با وجود همه هجمه‌های امپراتوری خبیث خبری و رسانه‌ای جهان به پای صندوق‌های رأی شنافتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه خارج‌نشینان مزدور و خودفروخته‌های داخلی که قبله آنان به جای کعبه، واشنگتن و لندن است و ریزه‌خوار و وابسته هستند همه تلاش خود را به کار بستند تا مردم رأی ندهند، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل شجره خبیثه رسانه‌ای غرب کوشید تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند و بگوید که حضور در انتخابات چه ثمری دارد؟ ولی باز پیرمردان و جوانان و پیرزنان و رأی‌اولی‌ها با اشتیاق پای صندوق رأی آمدند البته در بسیج مردم برای حضور در انتخابات و اجابت خواسته رهبری، حوزه‌های علمیه و حوزه قم نقش خوبی ایفا کرده و مردم را تشویق کردند.

محمدی گلپایگانی افزود: خوشبختانه در این انتخابات مشکل امنیتی نداشتیم با اینکه صندوق‌های رأی زیادی در همه جای کشور وجود داشت ولی حتی خونی از بینی کسی بیرون نیامد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات آزادانه در کشور، تصریح کرد: بنده 81 سال عمر دارم و دوره شاه را دیده‌ام؛ اساساً انتخاباتی نبود؛ از مدتی قبل اسامی افراد چاپ می‌شد و به استانداری و فرمانداری‌ها می‌دادند و روز رأی‌گیری افراد از پیش تعیین شده بودند و البته باید به تأیید سفارت‌ آمریکا، شوروی و انگلیس هم می‌رسیدند.

وی تأکید کرد: در طول تاریخ سراغ نداریم که انقلابی در کشوری پیروز شود و با فاصله کمی بعد از پیروزی، از مردم بخواهند که شما نوع حکومت را تعیین کنید لذا بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند؛ تاریخ انقلاب کبیر فرانسه را بخوانید وقتی پیروز شدند 400 نفر را با گیوتین گردن زدند و تعداد زیادی از مردم را کشتند؛ در انقلاب 17 اکتبر، لنین وقتی پیروز شد میلیون‌ها نفر را کشت و استالین بسیاری از افراد را به دریا ریخت.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کسی جرأت نمی‌کرد حرف از مخالفت با آنان بزند و بی رحمانه می‌کشتند، گفت: ولی در ایران نه تنها این خبرها نبود از مردم رأی‌گیری هم کردند و البته رهبری پیامبرگونه امام راحل کار خود را کرد؛ آن چشمان بیدار می‌دانست چه می‌کند لذا فرمود من به جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر رأی می‌دهم و این کار دل است و عشق مردم به امام.

پیشرفت خیره‌کننده کشور

وی افزود: با فاصله اندکی دوباره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس انجام و انتخابات متعدد در کشور برپا شد و در انتخابات اخیر هم شاهد برگزاری باشکوه آن بودیم؛ امروز قدرت این نظام مقدس در حدی است که کسی جرأت ندارد نگاه چپ به کشور بکند و این خیلی ارزشمند است. در سال‌های اول انقلاب راداری داشتیم که 400 کیلومتر را پوشش می‌داد و اگر لامپ آن می‌سوخت از کار می‌افتاد؛ یک روز این لامپ نیم‌سوز شد و از کار افتاد، بنده به اتفاق برخی افراد دیگر به ژاپن و اسپانیا رفتیم که این لامپ را به ما بدهند ولی ندادند اما امروز ما رادار صادر می‌کنیم. یعنی کجا بودیم و کجا هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی خطاب به روحانیت مراسم، افزود: عزیزان من برای مردم این حقایق را بیان کنید، اینکه آقا بر جهاد تبیین تأکید دارند به این دلیل است؛ باید حقایق را گفت و دوست و دشمن را به مردم شناساند؛ امروز ابرقدرتی که صاحب بمب اتم است و به هیروشیما بمب اتم زده، دست نیاز به سوی ما دراز کرده است که به من کمک کنید.

وی افزود: بحمدلله کارهای زیربنایی و اساسی در کشور انجام می‌شود؛ من نمی‌گویم مشکلات حل شده است؛ مردم در مضیقه هستند ولی حاضر نیستند به خاطر تنگی معیشت نظام خود را رها کنند. مادر شهیدی 4 فرزند خود را فدا کرده است ولی وقتی با او مصاحبه می‌کنند احساس خوشحالی و ابراز افتخار می‌کنند و خانواده‌های دیگری هم حاضرند که آقا لب تر کنند تا خواب را از دشمن بگیرند. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم آماده هستند تا آنچه را این هدیه الهی(رهبری) بعد از امام راحل می‌فرمایند اجابت کنند؛ بنده از نزدیک شاهدم که ایشان بیش از ظرفیتشان فعالیت و کار و تلاش دارند و چنین رهبر و آقای عزیزی را دنیا سراغ ندارد؛ اگر باریکه غزه امروز اینطور مقاومت می‌کند و جان خود و عزیزانشان را روزانه می‌دهند، از انقلاب الهام گرفته‌اند و برای رهبر انقلاب پیام اظهار ارادت و علاقه ارسال می‌کنند.

روی صهیونیست‌ها در عالم سیاه شده است

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه با بیان اینکه روی صهیونیست‌ها در دنیا سیاه شده است، اظهار کرد: هولوکاست را راست یا دروغ علم کرده بودند که مثلاً هیتلر این تعداد را آتش زده است؛ اگر یک نفر در کشور ما محکوم به اعدام شود، واویلا راه می‌اندازند که حقوق بشر زیر پا گذاشته شده است ولی چرا درباره جنایات اسرائیل خفه‌خون گرفتند؛ این اروپایی‌ها و دزدان بین‌المللی اتوکشیده چرا حرفی نمی‌زنند؟ مگر کودکان و زنان چه گناهی دارند که باید کشته شوند؟ 

انتهای پیام
captcha