تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
کد خبر: 4205834
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی از تولید تله‌فیلم «حارس» در استان با محوریت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم خبر داد.

منصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربیمنصور یوسفی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن اشاره به برپایی دومین کنگره ملی یادبود 12 هزار شهید آذربایجان غربی که در سال 1404 در ارومیه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌‌های جانبی متنوعی در قالب این کنگره تدارک دیده شده که یکی از مهم‌ترین اقدامات تولید تله‌فیلم «حارس» است.

وی با بیان اینکه تله‌فیلم فوق با هدف نهادینه‌سازی آرمان شهدا و ایثارگران تولید می‌شود، ادامه داد: این تله‌فیلم بلند غیرسینمایی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم برای عرضه در نمایش خانگی تولید شده است، که مرحله فیلم‌برداری خاتمه یافته و مراحل تدوین و اخذ مجوز برای پخش نیز طی شده است.

یوسفی با بیان اینکه کمال حاج‌دینی مقدم کارگردان و عباس صفاعلی مهدی خلجانی تهیه کننده این فیلم هستند، اضافه کرد: این فیلم در ژانر جنگی به مدت 85 دقیقه تولید شده است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز امیدواری برای استقبال مردم و خانواده شهدا از این تله‌فیلم، اضافه کرد: تلاش شده است از کادر فنی مجرب و توانمند در عین حال متعهد برای تولید این تله فیلم بهره گرفته شود.

انتهای پیام
captcha