نیروهای ارتش از خالص‌ترین نیروهای انقلاب هستند
کد خبر: 4211024
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

نیروهای ارتش از خالص‌ترین نیروهای انقلاب هستند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس،‌ نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را در زمره خالص‌ترین نیروهای انقلاب اسلامی دانست که بدون توقع به مأموریت‌های محوله می‌پردازند.

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 29 فروردین همزمان با فرا رسیدن روز ارتش در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در زمره خالص‌ترین نیروهای انقلاب هستند که همواره بدون توقع به مأموریت‌های محوله به آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در آموزش و پرورش این است که دستاورهای ارتش جمهوری اسلامی را به اطلاع دانش‌آموزان برسانیم چراکه اعتقاد داریم این امر بر هویت‌بخشی آن‌ها اثرگذار خواهد بود.

قاسمی با اشاره به رشادت‌ها و خدمات ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خدمت مردم و در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و هر کجا که نیاز بوده، خدمات خود را ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح را بی نظیر قلمداد کرد وگفت: بحمد الهی رژیم صهیونیستی در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

انتهای پیام
captcha