برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با نمایش ۲۱ فیلم در سرپل ذهاب
کد خبر: 1450525
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲

برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با نمایش ۲۱ فیلم در سرپل ذهاب

گروه اجتماعی: مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه سرپل ذهاب از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با نمایش ۲۱ فیلم در این شهرستان خبر داد.

رضایی، مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه سرپل ذهاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان با نمایش 21 فیلم برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این جشنواره از یکم تا هفتم مهرماه سال جاری با محوریت کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: مقاومت، بصیرت و شکوفایی به‌منظور پاسداشت حماسه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رویکرد این جشنواره و آشنایی با آثار جدید سینمایی هنرمندان دفاع مقدس و تبیین فرهنگ مقاومت و شناسایی و معرفی آثار جدید سینمایی شهرستان از جمله اهداف برگزای جشنواره مذکور در این شهرستان است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه سرپل ذهاب توجه به حضور ایثارگران و رزمندگان در حوزه تحریم‌های اقتصادی، دستاوردهای علمی ـ فرهنگی و افتخارات جهانی آنان را از جمله رویکردهای برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

captcha