جشنواره «فیلم مقاومت»؛ بیانی صادقانه و به دور از تحریف دارد
کد خبر: 1452458
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
پیام بشار اسد به جشنواره «فیلم مقاومت»؛

جشنواره «فیلم مقاومت»؛ بیانی صادقانه و به دور از تحریف دارد

گروه هنر: بشار اشد؛ رئیس‌جمهور سوریه به مناسبت آغاز سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم مقاومت» پیامی را خطاب به ستاد برگزاری جشنواره ارسال کرد که توسط رایزن فرهنگی سوریه در مراسم افتتاحیه این جشنواره قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن کامل پیام رئیس جمهور سوریه به سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم مقاومت» به شرح زیر است:
«تمدن ملت‌ها آیینه‌ای است برای نسل‌های آینده و هنر در همه اشکال متفاوت خود یکی از مهمترین و مترقی‌ترین جنبه‌های تمدنی است.
جشنواره شما امروز با مضامین عالی آن بیش از یک جشنواره فیلم است. فیلم‌های مقاومت حامل و حاوی پیام و ثبت‌کننده آن است و آنچه که امروز به آن دست میازید، نگارش تاریخ واقعیت‌هایی است که آنان خواهان دفن آن هستند. شما از راه ثبت وقایع، فاصله و همچنین رنج‌هایی که سوریه از سوی تروریسم تکفیری دچار آن شده است، آن را زنده نگه داشته و می‌دارید.
می‌دانم این یک رسالت سنگین است اما  شما اهل آن هستید، بنابراین این واقعیت‌ها را برای جهان منتقل کرده و به عنوان تاریخ صادقانه و نه تحریف شده همان طوری که آنان می‌خواهند باشد، برای نسل‌های آینده ثبت نمایید.
آرزوهای قلبی جهت توفیق شما را از خداوند سبحان خواهانم و از صمیم قلب موفقیت شما را خواهانم.
بشار اسد؛ رئیس جمهوری عربی سوریه»

captcha