ثبت‌نام اولویت‌های آذر ماه سال ۸۶ برای اعزام به حج تمتع
کد خبر: 3900081
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

ثبت‌نام اولویت‌های آذر ماه سال ۸۶ برای اعزام به حج تمتع

اولویت‌های آذر ماه سال ۱۳۸۶ می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ آذربایجان‌غربی نام‌نویسی کنند.   

اولویت‌های آذر ماه سال 1386 برای اعزام به حج تمتع 99 ثبت‌نام کنندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، مدیریت حج و زیارت آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولویت‌های آذر ماه سال 1386 نیز می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال 99 آذربایجان‌غربی نام‌نویسی کنند.  

در متن این اطلاعیه آمده است:

با استعانت از خداوند متعال، نظر به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان‌های حج تمتع سال 1399 آذربایجان‌غربی، بدینوسیله به منظور تکمیل ظرفیت‌های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا مورخه 1386/09/30 به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید تا  از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخه 99/02/31 جهت ثبت‌نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

لازم به یادآوری است ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند می‌بایست ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کننند.

بدیهی است امر ثبت‌نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره فوق‌الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha