مساجد نقش مهمی در حل مشکلات جامعه دارند
کد خبر: 3997905
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

مساجد نقش مهمی در حل مشکلات جامعه دارند

فرمانده سپاه سلماس، گفت: مساجد در حل مشکلات جامعه به‌خصوص در معضلات اجتماعی نقش مهمی دارند و هم‌افزایی بین روحانیون، فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد از ارکان اساسی پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

ارسالی امروز ا مساجد نقش مهمی در حل مشکلات جامعه دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ سید کاظم میر کاظمی زاده، فرمانده سپاه سلماس، 24 شهریور ماه، در مراسم تجلیل از فعالین حوزه مسجد محوری سلماس، اظهار کرد: مساجد بزرگترین سنگر انقلاب و تاثیرگذارترین نقطه عمل بوده و امروز باید همه مسئولان دست به دست هم داده و برای تلاش در عرصه مسجد محوری در تمام رویدادهای اجتماعی همت داشته باشند.

وی افزود: مساجد در حل مشکلات جامعه به‌خصوص در معضلات اجتماعی نقش مهمی دارند و هم‌افزایی بین روحانیون، فرماندهان پایگاه‌ها و هیئت امنای مساجد از ارکان اساسی پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس، در این مراسم، گفت: از زحمات همه روحانیون، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج قدردانی می‌کنیم و برنامه‌های غنی فرهنگی بایستی از طرف متولیان مساجد برای استفاده عموم اقشار مختلف جامعه برنامه‌ریزی شود و هیچ مسجدی در مباحث اجتماعی و فرهنگی نباید راکد بماند.

وی افزود: در شهرستان سلماس مساجد فعال در مسائل فرهنگی و اجتماعی در حد الگوی استانی و کشوری داریم و باید تجارب متولیان این زمینه در سایر مساجد نیز استفاده گردد.

انتهای پیام
captcha