اهدای ۲۲۰۰ جلد کتاب به کتاب‌خانه‌های ماکو
کد خبر: 4004794
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

اهدای ۲۲۰۰ جلد کتاب به کتاب‌خانه‌های ماکو

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو گفت: دو هزار و ۲۰۰ جلد کتاب با موضوعات دینی و تاریخی به کتاب‌خانه ولی‌عصر(عج) این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۲۲۰۰ جلد کتاب به کتاب‌خانه‌های ماکوصابر عبدالله‌پور، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: دو هزار و ۲۰۰ جلد کتاب با موضوعات دینی و تاریخی به کتاب‌خانه ولی‌عصر(عج) این شهرستان اهدا شد که این کتاب‌ها به عنوان مرجع در حوزه‌های علمیه می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: ارزش ریالی این کتاب‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال بوده و توسط خانواده مرحوم حجت‌الاسلام محمدزاده از روحانیون به‌نام این شهرستان اهدا شده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو ادامه داد: در قالب پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» نیز ۷۰ جلد با موضوعات تاریخی توسط فردی به نام حمدالله نجفی و ۲۰۰ جلد توسط سایر شهروندان اهدا شده است.

وی عنوان کرد: امسال در راستای صدور حکم خرید کتاب به جای حبس هم یک هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در حوزه کودک به کتاب‌خانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شده است.

عبدالله پور گفت: در حال حاضر سه کتاب‌خانه عمومی در ماکو فعال بوده که پنج هزار نفر عضو آنها هستند و امسال با کتاب‌های اهدایی خیران، تعداد کتاب در کتاب‌خانه‌های شهرستان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 

انتهای پیام
captcha