ممنوعیت تردد در باغ رضوان ارومیه برداشته شد
کد خبر: 4004803
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

ممنوعیت تردد در باغ رضوان ارومیه برداشته شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه منع تردد در باغ رضوان ارومیه وجود ندارد، اما از تمام شهروندان درخواست می‌شود همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ممنوعیت تردد در باغ رضوان ارومیه برداشته شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به نقل از روابط‌عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه حجت‌الاسلام عباس‌علی مؤمن، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه اظهار کرد: تمام مسیرهای ورودی باغ رضوان جهت روان‌سازی و تسهیل در تردد و خدمات‌رسانی به شهروندان باز است.

وی افزود: به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، تمام ورودی‌های منتهی به باغ رضوان براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا مسدود شده بود که اکنون این مسیرها با توجه به وضعیت نارنجی شهر و مصوبه دوباره ستاد باز شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه ادامه داد: هرچند هیچ‌گونه منع تردد در باغ رضوان ارومیه وجود ندارد، اما از تمام شهروندان درخواست می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی از تجمع بیش از حد در محوطه‌های غساله‌خانه، محل‌های اقامه نماز و سر مزارهای اموات در هنگام تدفین حتی‌الامکان خودداری کنند.

 

انتهای پیام
captcha