راه شهدا با قدرت و قوت ادامه می‌یابد
کد خبر: 4005065
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

راه شهدا با قدرت و قوت ادامه می‌یابد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عظمت شهدا برای هیچکس پوشیده نیست و امری بالاتر از شهادت وجود ندارد که امیدواریم راه شهدا با قدرت و قوت ادامه یابد.

راه شهدا با قدرت و قوت ادامه می‌یابدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، ۲۲ مهرماه  در مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی از استوانه‌های محکم امنیت و آرامش در جامعه اسلامی است و به برکت انقلاب اسلامی، روز به روز بر اقتدار این نیرو افزوده می‌شود.

وی افزود: کارکنان این نیرو برای ایجاد امنیت و آرامش آحاد مردم، جان خود را تقدیم می‌کنند و امنیت را به ارمغان می‌آورند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به پیام فرمانده معظم کل قوا به مناسبت هفته نیروی انتظامی ادامه داد: این پیام، برای تک تک کارکنان نیروی انتظامی، برگ زرین افتخار است و مایه مباهات و سربلندی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه امروز آمده‌ایم تا با شهدا عهد و پیمان دوباره ببندیم، عنوان کرد: عظمت شهادت برای هیچکس پوشیده نیست و امری بالاتر از شهادت وجود ندارد که امیدواریم راه این شهدا با قدرت و قوت ادامه یابد.

حجت‌الاسلام زکی بیان کرد: ولایت‌مداری، احترام به خانواده، نزدیک بودن به خدا، عدم دلبستگی به همه مظاهر دنیا از ویژگی‌های شهدا بود که باید این موارد را الگوی زندگی خود کنیم.

 

انتهای پیام
captcha