کمک ۶ میلیارد ریالی مردم خوی برای بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 4005555
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

کمک ۶ میلیارد ریالی مردم خوی برای بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوی گفت: امسال مردم خوی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات در عراق کمک کرده‌اند.

کمک ۶ میلیارد ریالی مردم خوی برای بازسازی عتبات عالیاتفتح‌الله نوه‌سی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: امسال مردم خوی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات در عراق کمک کرده‌اند.

وی افزود: این کمک‌ها به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است و برخی افراد برای مشارکت در این اقدام حسنه طلاها و زیورآلات خود را نذر کرده و تحویل ستاد می‌دهند تا در بازسازی عتبات مورد استفاده قرار بگیرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوی ادامه داد: مردم خوی از گذشته تا به امروز در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت فعالی داشته‌اند به طوری که در سامرا کتیبه‌ای وجود دارد که بر روی آن نوشته شده است احمدخان دنبلی یکی از شهروندان اهل خوی ۲۳۸ سال پیش مبلغی را برای بازسازی بارگاه مطهر اهل بیت(ع) در سامرا اهدا کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات یک  توفیق الهی است که افراد باید برای بهره‌مندی از این توفیق الهی نقش فعالی داشته باشند تا توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنند.

انتهای پیام
captcha