پرداخت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان بوکان
کد خبر: 4014300
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
در هفته بسیج انجام می‌شود؛

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی مددجویان بوکان

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان گفت: در هفته بسیج  ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال افراد تحت حمایت پرداخت خواهد شد تا این اشخاص دارای شغل ثابت شده که در صورت اشتغال از چرخه حمایت خارج شوند.

اشتغال مددجویانسعدی خزمه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های این کمیته در هفته بسیج اظهار کرد: برای این هفته طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در نظر گرفته شده است که در طول هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های مهم کمیته امداد ساخت مسکن مددجویی است که برای این منظور در هفته بسیج مراحل اجرایی ۱۰ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بوکان ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌ای که با برخی دستگاه‌های اجرایی انعقاد شده است این تعداد مسکن مددجویی برای مددجویان این شهرستان احداث خواهد شد تا افراد تحت حمایت فاقد مسکن دارای مسکن شوند.

وی گفت: در این هفته همچنین ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال افراد تحت حمایت پرداخت خواهد شد تا این اشخاص دارای شغل ثابت شده که در صورت اشتغال از چرخه حمایت خارج شوند.

 

انتهای پیام
captcha