تداوم حمایت یمن از مقاومت فلسطین
کد خبر: 4050947
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن بیان کرد:

تداوم حمایت یمن از مقاومت فلسطین

عبدالعزیز بن حبتور، در مراسم بزرگداشت صالح الصماد، رئیس‌جمهور شهید یمن، بر تداوم حمایت این کشور از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی، در مراسم بزرگداشت صالح الصماد گفت: رئیس‌جمهور شهید یمن همواره با افتخار از مقاومت در منطقه یاد می‌کرد؛ چرا که مقابله با سیطره آمریکا و صهیونیست‌ها بر منطقه ما جز از این طریق ممکن نیست.

در این مراسم رسمی که در صنعا، پایتخت یمن برگزار شد، تعدادی از اعضای شورای عالی سیاسی، وزرا، رهبران امنیتی و نظامی، مقامات و شخصیت‌های اجتماعی حضور داشتند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در ادامه سخنان خود تأکید کرد: موضع ما در حمایت از مقاومت فلسطین تغییر نکرده و هفته آینده اجلاس را در صنعا درباره حمایت آرمان فلسطین برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای عربی هویت خود را به استعمارگران آمریکایی و صهیونیست فروختند و به‌سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شتافتند، بیان کرد: این کشورها یمن را محاصره کرده‌اند و در عین حال عید موسوم به عید پسح یهودی را به رهبران دشمن تبریک می‌گویند.

نخست‌وزیر یمن با تأکید بر اینکه شهید الصماد به مردم نزدیک بود و مردم یمن با شهادت او شخصیتی بزرگ را از دست دادند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید برای آینده کشور و جهاد ارزش زیادی قائل بود.

انتهای پیام
captcha