87 تن کالای اساسی طرح «سفره مهربانی» بین نیازمندان توزیع می‌شود
کد خبر: 4057379
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
در آذربایجان غربی؛

87 تن کالای اساسی طرح «سفره مهربانی» بین نیازمندان توزیع می‌شود

معاونت کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح «سفره مهربانی» 87 تن کالای اساسی به همت کانون‌های خدمت رضوی برای توزیع در بین نیازمندان استان از اداره غله و امور پشتیانی دام استان خریداری شده است.

عسگر سلطانی‌، معاونت کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربیعسگر سلطانی‌، معاونت کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در مرحله پنجم طرح «سفره مهربانی» ۴۲ تن کالای اساسی از قبیل، 12 تن مرغ منجمد، پنج تن شکر و 25 تن برنج طی ماه رمضان در بین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های مشارکت‌کننده توزیع شده تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

وی افزود: 30 تن شکر و 15 تن برنج که به دلیل تغییر نرخ کالاهای اساسی در انبار غله استان بلوکه شده بعد از حل مشکل در بین شهرستان‌های مشارکت کننده در این پویش توزیع خواهد شد.

سلطانی بیان کرد: در بخش جلب مشارکت‌های نقدی مرحله پنجم «سفره مهربانی» در استان، تاکنون بیش از 10 میلیارد 62 میلیون 525 هزار ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده که در صورت تمدید زمان طرح از طرف بنیاد کرامت مشارکت‌ها ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: در ماه جاری 35 راس دام قربانی از طرف دبیرخانه استان به رابطین شهرستان‌ها تحویل و با ذبح شرعی در میان نیازمندان کانون‌های خدمت رضوی توزیع شد.

معاونت کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: به همت کانون‌های خدمت رضوی برای اجرای مرحله پنجم طرح «سفره مهربانی»87 تن کالای اساسی برای توزیع در بین نیازمندان آذربایجان‌غربی از اداره غله و امور پشتیانی دام استان خریداری شده است.

انتهای پیام
captcha