فعال‌سازی ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بخشداران در خوی
کد خبر: 4067983
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

فعال‌سازی ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بخشداران در خوی

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی، از فعال‌سازی این مجموعه با مشارکت بخشداران و دهیاران همچنین خیران در خوی خبر داد.

فعال‌سازی ستاد بازسازی عتبات عالیات با مشارکت بخشداران در خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سید حسین حسینی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی 11 تیر در جلسه هم‌اندیشی ستاد که در سالن جلسات فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار کرد: مردم مومن و ولایت‌مدار آذربایجان غربی، امسال بیش از هفت میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

وی با بیان اینکه، در سایه مشارکت مردم و همکاری مسئولان شاهد هستیم، که فعالیت در این زمینه بین آحاد جامعه نهادینه شده است، اضافه کرد: مردم متدین و مومن این استان در 3 ماه نخست امسال بیش از 7 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند، که این کمک‌ها به اشکال مختلف اعم از غیرنقدی و نقدی بوده است.

حسینی ضمن اشاره به اینکه ماکو، خوی و نقده به ترتیب در تحقق نذورات و کمک به بازسازی عتبات در جایگاه اول تا سوم استان قرار گرفته‌اند، که باید از دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر ویژه به عمل آید، گفت: با استمرار این روش می‌توان برای نهادینه‌سازی فرهنگ اهل بیت (ع) گام‌های بلندی برداشت.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در بخش‌های مختلف خوی با مشارکت بخشداران و دهیاران فعال خواهد شد، اضافه کرد: در صورت همراهی نهادهای مختلف می‌توانیم به تعهدمان عمل کنیم.

حسینی گفت: آذربایجان غربی به عنوان معین سامرا انتخاب شده است، از طرف دیگر جذب نذورات برای صحن عقیله‌بنی‌هاشم در کربلا را بر عهده گرفته‌ایم، بنابراین لازم است، که اقشار مختلف مردم همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha