ضرورت فعالیت یکپارچه رسانه‌های آذربایجان‌غربی در زمینه مطالبه‌گری
کد خبر: 4068034
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

ضرورت فعالیت یکپارچه رسانه‌های آذربایجان‌غربی در زمینه مطالبه‌گری

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: هماهنگ و یکپارچه کارکردن رسانه‌ها از فعالیت جزیره‌ای بهتر و شایسته‌تر بوده و در این صورت در زمینه مطالبه‌گری به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنیم.

بازدید مسئول بسیج رسانه از خبرگزاری های ایکنا و ایسنابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، یاشار کافی‌مولا، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی 11 تیر ماه در بازدید از خبرگزاری ایکنا و ایسنا آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جریان‌سازی انقلاب باید برجسته شده و ارزش و آرمان‌های انقلاب توسط رسانه‌های مطالبه‌گر، اثرگذار و راستگو احصا شود و جامعه خبری امیدآفرینی و شور و نشاط جامعه را بیش از پیش افزایش دهند.

وی افزود: خبرگزاری قرآنی ایکنا با هدف اطلاع‌رسانی سریع و دقیق اخبار و رویدادهای قرآنی و دینی کشور و جهان به مخاطبان داخل و خارج، تلاش برای تحقق فرهنگ قرآن در ایران اسلامی و سراسر جهان، سوق دادن جامعه به سوی سبک زندگی قرآنی، تلاش در جهت مهجوریت‌زدایی از معارف قرآن کریم در عرصه‌های مختلف و شبهه‌زدایی از تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص پرداختن به قرآن در انظار سایر ملل مسلمان و... می‌تواند گام‌های موثری در مطالبه‌گری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه بردارد.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی ادامه داد: دانشجویان که طیف گسترده‌ای از جامعه را تشکیل می‌دهند می‌توانند از طریق خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به جریان‌سازی‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ورود کرده و به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند.

وی عنوان کرد: مطالبه‌گری گام دوم انقلاب را از سه ماهه دوم امسال آغاز می‌کنیم و رویکرد ما در این امر بیان موضوعات مغفول و انتقاد همراه ارائه راهکارهای مثبت است و تخریب از اهداف گام دوم نیست.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هماهنگ و یکپارچه کارکردن رسانه‌ها از فعالیت جزیره‌ای بهتر و شایسته‌تر بوده و در این صورت در زمینه مطالبه‌گری به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنیم.

وی گفت: امسال نیز جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود و از خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا برای شرکت در این جسنواره دعوت به‌عمل می‌آورم و امیدوارم آثار خوب و در خور شان استان را به مرحله کشوری ارسال کنیم.

کافی‌مولا عنوان کرد: آذربایجان‌غربی پتانسیل رسانه‌ای و خبری فراوانی دارد و می‌تواند به رتبه‌های برتر در زمینه‌های تیتر، عکس خبری و گزارش و.... در سطح کشور دست پیدا کند از نظر تعداد رسانه‌های فعال، آذربایجان غربی از بسیاری از استان‌های کشور پیشی گرفته است. 

وی افزود: عدم تخصیص بودجه مناسب در زمینه رسانه از مشکلات اصلی مطبوعات و رسانه‌های استان است و جامعه خبری در دیدگاه مسئولان مغفول ماندند و انتظاراتشان به لحاظ بیمه و امینت شغلی برآورده نشده در حالی که رسانه و جامعه خبری صدای مردم هستند ولی بیشترین آسیب‌ها را می‌‎بینند.

انتهای پیام
captcha