دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 4076044
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و آرمان‌های انقلاب است

فرمانده سپاه سلماس گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستنند که بین اقشار مختلف مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکاف‌های عمیق ایجاد کنند.

دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و آرمان‌های انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس، امروز، 14 مرداد در دیدار با مادر شهید قربانعلی ابراهیمی، ضمن اینکه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی همه ظرفیت‌های خود را به‌کار گرفته‌اند، تا بین مردم و ارزش‌های انقلاب فاصله ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این برهه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.»

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌ترین کاری است، که برای جبران زحمات شهدا می‌توان انجام داد که نیاز است، در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام گیرد، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کشورمان را در مقابل آسیب‌ها مصون نگه می‌دارد.

میرکاظمی‌زاده با بیان اینکه، امروز دشمن با همه توان خود علیه ملت ایران و مسلمانان تلاش می‌کند، تا مردم را از دین، مذهب و آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کند، گفت: دشمن با دروغ‌پردازی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به راه انداختن جنگ ادراکی و شناختی روی آورده است.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمن شکست‌خورده می‌داند که توان مقابله با ملت ولایتمدار، عاشورایی، حسینی و انقلابی ایران را ندارد، اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که از طریق به‌پاخواستن دهه نودی‌ها و اجتماع عظیم مردمی در سرود سلام فرمانده، همه دسیسه‌های امپراطوری رسانه‌ای غرب نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه سلماس بر لزوم هوشیاری در مواجهه با پروژ‌ه‌های نفوذ تأکید کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای رخنه بین ملت ایران و تحقق اهداف خود استفاده می‌کند، بنابراین لازم است بیش از پیش آگاهانه رفتار کنیم.

وی اهتمام برای جهاد تبیین را بهترین راه برای شناساندن اهداف شهدا، ماهیت انقلاب، چرایی وقوع دفاع مقدس و آرمان‌های امامین انقلاب دانست و گفت: بنابراین در مساجد، تکایا، دانشگاه‌ها، محافل فرهنگی و ... باید روشنگری انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha