هدف از عزاداری حسینی رسیدن به قرب الهی است
کد خبر: 4076066
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

هدف از عزاداری حسینی رسیدن به قرب الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: هدف از عزاداری حسینی رسیدن به مقام قرب الهی است، بنابراین منافع معنوی شرکت در مجالس سوگواری اهل بیت(ع) به صورت مستقیم برای خود فرد حاصل می‌شود.

هدف از عزاداری حسینی رسیدن به قرب الهی استحجت‌الاسلام مهدی رضایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: مراسم‌‌ها و شعائر ما در راستای رسیدن به مقام قرب‌الی‌الله است، به طوری‌ که همه این برنامه‌ها و بزرگداشت‌ها یک مسیر  و خط برای نیل به هدف متعالی است و آن هدف متعالی، رضایت خداوند بلندمرتبه است.

وی با اشاره به دعای شریف دعای توسل گفت: ما در این دعای شریف می‌خوانیم که اهل بیت(ع) وسیله‌ای برای ما هستند تا به قرب الهی برسیم، تنها طریق وصل به الله و شاهراه رسیدن به حضرت حق، طریق و راه اهل بیت(ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس با بیان اینکه ماه محرم، ماه معرفی امام حسین(ع) و اهداف آن حضرت در قیام عاشورای حسینی به اقشار مختلف مردم است، افزود: ما باید سیره امام حسین(ع) را بشناسیم، چراکه باب رحمت واسعه الهی، امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) کسی است که لقب ثارالله و خون خدا را دارد، بیان کرد: عظمت امام حسین(ع) بسیار بالا است، دریای امام حسین(ع) دریای عشق و رحمت است، تقوای الهی یک مسئله است، که باید در کوچک‌ترین عمل ما در زندگی رعایت شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه، امام حسین(ع) الگوی ما در تقوای الهی است و راه امام حسین(ع) با رعایت شرایط آن، راه رسیدن به خدواند متعال است، اظهار کرد: باید برای شناخت کامل اولیای الهی به صورت جدی گام برداشته شود.

انتهای پیام
captcha