مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی باش» در باروق برگزار می‌شود
کد خبر: 4077082
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی باش» در باروق برگزار می‌شود

هم‌زمان با دهه امر به معروف و نهی از منكر، مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی باش» به همت اداره كتابخانه‌های عمومی باروق برگزار می‌شود.

مسابقه كتابخوانی «حسينی باش»به‌گزارش روابط عمومی اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی آذربايجان غربی، هم‌زمان با دهه امر به معروف و نهی از منكر، مسابقه كتابخوانی با محوريت كتاب «حسينی باش» به همت كتابخانه بقيه‌الله اعظم(عج) شهرستان باروق برگزار می‌شود.

این مسابقه با محوریت كتاب «حسينی باش» نوشته سيدعلی ابوسعيده‌ موسوی در قالب پرسشنامه چهارگزينه‌ای به منظور ترويج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر به عنوان يک واجب دينی در جامعه امروز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه متن کتاب و شركت در اين مسابقه از تاريخ 11 لغايت ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به نشانی digiform.ir/cce1398dc مراجعه كنند.

گفتنی است، اين مسابقه با مشاركت مركز نيكوكاری مهدی آل محمد(ص) و اداره كتابخانه‌های عمومی باروق در حال اجرا بوده و نتايج مسابقه طی فرآیند قرعه‌کشی در يكم شهريور ماه اعلام خواهد شد، جوايز شامل بسته‌های فرهنگی ارزنده است.

علاقه‌مندان برای دريافت نسخه چاپی كتاب می‌توانند به محل كتابخانه بقيه‌الله اعظم(عج) مراجعه کنند و يا با كليک بر روی آدرس اينترنتی مذكور، بعد از خوانش كتاب به صورت مجازی، به سوالات مسابقه جواب دهند.

انتهای پیام
captcha