بازدید وزیر کشور از مرز تمرچین
کد خبر: 4084742
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

بازدید وزیر کشور از مرز تمرچین

احمد وحیدی، وزیر کشور از نحوه ارائه خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مرز تمرچین بازدید کرد.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان غربی، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز تمرچین و در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به راهپیمایی میلیونی در مراسم اربعین حسینی گفت: اربعین، نماد وحدت و اتحاد در جامعه بزرگ اسلامی است، حضور فعال اهل سنت در راهپیمایی اربعین حسینی و ایجاد موکب‌ برای خدمت‌رسانی به زائران اقدامی بسیار ارزشمند و مهر باطل بر تمامی کسانی است که به دنبال تفرقه‌افکنی هستند.

وی با بیان اینکه اتحاد مردم ایران در راهپیمایی اربعین لرزه به جان استکبار جهانی انداخته، افزود: عشق به حسین(ع) و مقاومت ملت ایران، در اربعین حسینی نمایان شد.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اعزام زائران از مرز تمرچین به کربلای معلی ادامه داد: مرز تمرچین امسال برای اولین بار گذرگاه عبور زائران تعیین شد که با تلاش‌های شبانه روزی استاندار آذربایجان‌غربی اتفاق مبارکی بود.

وی زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه مرزی تمرچین برای اعزام زائران را مناسب ارزیابی و بیان کرد: ایجاد این زیرساخت فقط در چند ماه گذشته اقدامی بسیار ارزشمند است که باید ادامه یابد، مرز تمرچین آمادگی اعزام روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر را به کربلای معلی دارد.

انتهای پیام
captcha