دشمن همواره به دنبال تحریک و توطئه برای خسارت به بیت‌المال است
کد خبر: 4089020
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

دشمن همواره به دنبال تحریک و توطئه برای خسارت به بیت‌المال است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن نقشه کشیده است و لذا باید مراقب بود تا در پازل و زمین دشمن بازی نکنید، آنها ‌کارشان تحریک و توطئه برای خسارت به بیت‌المال است، آنها جرات و عرضه حضور در میدان ندارند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآبحجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، در ارتباط با اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در کشور اظهار کرد: سال ۸۸ برای ما یک تجربه بود تا بر فتنه‌گران مقابله کنیم، در فتنه اخیر نیز باید آشوبگران، فتنه‌گران، اغتشاشگران و کسانی که به بیت‌المال و اموال مردم خسارت زدند باید پاسخگو باشند.

وی افزود: فتنه‌گران باید پاسخگوی خون شهدایی باشند که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم شهید شدند و از نیروی انتظامی، دادستانی و قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با آنها هستیم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای مانند بی بی سی و ایران اینترنشنال و‌‌‌‌…. رسانه‌های معاند هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند، ادامه داد: دشمن نقشه کشیده است و لذا باید مراقب بود تا در پازل و زمین دشمن بازی نکنید، آنها ‌کارشان تحریک و توطئه برای خسارت به بیت‌المال است، آنها جرات و عرضه حضور در میدان ندارند.

وی با بیان اینکه ما نیز از مسئولان امر درخواست بررسی دقیق موضوع فوت مهسا امینی را داریم، تصریح کرد: به اعتراف دشمنان، مهسا امینی یک بهانه بود و آنها اصل نظام را نشانه گرفته بودند چون که ایران اسلامی پوزه آنها را به خاک مالیده است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده به بصیرت و هوشیاری مردم در دفع فتنه‌ها اشاره کرد و افزود: هر زمان در طول تاریخ انقلاب، تلاطم یا فتنه‌ای رخ داده، مردم انقلابی، ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی به میدان آمده و جواب آشوبگران و فتنه‌گران را داده و آتش فتنه را خاموش کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha