مردم باید صحت و سقم اخبار منتشره توسط دشمنان را بسنجند
کد خبر: 4090148
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

مردم باید صحت و سقم اخبار منتشره توسط دشمنان را بسنجند

امام‌جمعه چهاربرج گفت: وقتی دشمنان یک خبری را منتشر می‌کنند عموم مردم و خواص باید نسبت به صحت و سقم این اخبار شک کرده و در این مورد تحقیق کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه با اشاره به وقوع زلزله در خوی اظهار کرد: متاسفانه در این زلزله چندین نفر مصدوم شدند که امید است با همکاری مسئولان در اسرع وقت خانه‌های تخریب شده بازسازی شوند.

وی با بیان اینکه ۱۵ مهر روز ملی عشایر است، عشایر همواره با شجاعت از انقلاب اسلامی دفاع کرده و امام خمینی(ره) می‌فرماید: عشایر ذخایر انقلاب هستند» و وقتی عشایر اینگونه جایگاهی دارد باید مسئولان برای تامین رفاه آنها از هیچ اقدامی فروگذار نکنند و ایجاد راه دسترسی آسان به روستاها و فراهم کردن شرایط برای فروش محصولات عشایر باید در دستور کار قرار بگیرد.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: مسئله اتحاد و اتفاق یک موضوع مهمی است که همگان باید برای تقویت آنها اقدام کنند و همه مسلمانان باید به دور یک محور واحد جمع شده و صمیمیت و اتحاد خود را با یکدیگر افزایش دهند.

وی با اشاره به بیانات رهبر در مورد اغتشاشات اخیر تصریح کرد: در این سخنرانی ایشان مطالب مهمی را مطرح کردند و روشنگری لازم را در مورد ماهیت اغتششات و اعتراض‌های اخیر را انجام دادند.

حجت‌الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان یک خبری را منتشر می‌کنند عموم مردم و خواص باید نسبت به صحت و سقم این اخبار شک کرده و در این مورد تحقیق کنند.

وی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر با سوءاستفاده از بانوان خواست به اهداف شوم خود برسد تا از این طریق بی‌حیایی و بی‌حجابی در جامعه را گسترش دهد.

 

انتهای پیام
captcha