نماینده ایران؛ آغازگر شصت ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی
کد خبر: 4092855
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

نماینده ایران؛ آغازگر شصت ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین زمان‌بندی قرائت قاریان شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی برگزار و طی آن مشخص شد که مسعود نوری، نماینده ایران اولین قاری این دوره از رقابت‌هاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی؛ نصرت‌الله حسینی، استاد راهنمای مسعود نوری، نماینده ایران در  مسابقات مالزی ضمن اعلام این خبر گفت: قرعه‌‌کشی نمایندگان کشورها صبح امروز، 27 مهر در طبقه اول هتل ایم پیانا (impiana) محل اسکان متسابقین این دوره از رقابت‌ها انجام شد.

در این مراسم مشخص شد که مسعود نوری نماینده کشورمان آیه 156 سوره آل عمران را شامگاه امروز، 27 مهر پس از مراسم افتتاحیه به عنوان اولین شرکت‌کننده آقا تلاوت خواهد کرد.

افتتاحیه آزمایشی شصت و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی شب گذشته در سالن مرکز همایش‏‏ های کوالالامپور klcc برگزار شد.

شصت و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه به وقت مالزی در سالن کنفرانس‌های کوالالامپور آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا دوم آبان برابر با ۲۴ اکتبر ادامه دارد.

قاریان شرکت‌کننده در این مسابقه از کشورهای مختلف همچون الجزایر، اردن، انگلیس، کانادا و افغانستان و بلژیک هستند. «مسعود نوری» در رشته قرائت به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند.

مسابقه در این دوره تنها در رشته قرائت برگزار می‌شود.

ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقه و نیز هزخبع مقدماتی انتخاب قاریان برتر از طریق آنلاین انجام شد و یک نماینده زن و مرد از هر کشور شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha