برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد اجرا شود
کد خبر: 4094126
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد اجرا شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: برنامه‌های فرهنگی باید با محوریت مساجد اجرا شود، تا نسل جدید در کنار تربیت و پرورش با اولیای الهی نیز مانوس شوند و غیرت دینی کسب کنند.

برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد اجرا شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منوچهر مودبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب 2 آبان در همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی برادران در میاندوآب که در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند، تاریخ باشکوه انقلاب را تحریف کرده و به دنبال آن ارزش‌ها را کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی برای تاثیرگذاری در این زمینه با همه توان خود وارد عرصه شده‌ا‌ند و برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: بنابراین جهاد تبیین خنثی‌کننده این قبیل توطئه‌ها است.

مودبی تحصیل، تهذیب و ورزش را سه توصیه مهم مقام‌معظم‌رهبری به جوانان و نوجوانان دانست و ادامه داد: بنابراین نسل جدید باید همواره این موارد را موردتوجه قرار دهد و در این راستا تلاش کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب ضمن توصیه دانش‌آموزان به سه موضوع مهم بصیرت، اخلاص و عمل خاطرنشان کرد: چنانچه در کنار علم‌اندوزی نسبت به نهادینه‌سازی سجایای اخلاقی در بین نسل جدید اهتمام کنیم، خواهیم توانست آینده ایران اسلامی را بیش‌ازپیش درخشان‌تر و آبادتر کنیم.

مودبی به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در خطاب به ملت کشورمان اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی کردن بند بند این بیانیه آحاد جامعه صرف‌نظر از جایگاه اجتماعی، شغل و ... احساس مسئولیت کنند، ولی باید به‌صورت ویژه محور حرکت بسیج باشد.

وی با بیان اینکه، سند اعتلای بسیج درراستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است، اضافه کرد: در این بیانیه جوانان نقش مهم و محوری دارند، پس باید در بسیج به‌عنوان یک پایگاه مردمی نیز به نسل جوان بیش از گذشته و جدی‌تر از سابق بها داده شود.

انتهای پیام
captcha