افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در ارومیه
کد خبر: 4102095
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در ارومیه

مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه غدیر از پروژه‌های بازآفرینی شهری در محله جلوچاپان ارومیه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.

افتتاح مدرسهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی 3 آذرماه در مراسم افتتاح مدرسه 12 کلاسه دخترانه غدیر محله جلوچاپان ارومیه اظهار کرد: این طرح یک هزار و 169 مترمربع مساحت دارد و 170 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح از محل اعتبارات بازآفرینی شهری هزینه شده است.

وی افزود: این طرح از سال 1397 شروع شده بود و با تلاش‌های صورت گرفته به اتمام رسید و توسعه مناطق حاشیه‌ای در جلسات شنبه‌های محرومیت‌زدایی مورد توجه مقام عالی استان قرار دارد و در همین راستا محرومیت‌زدایی در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: افرایش رفاه اجتماعی و تسهیل زمینه برای تحصیل دانش آموزان در نقاط مختلف شهری از اهداف طرح‌های بازآفرینی شهری در استان محسوب شده و 30 پروژه بازآفرینی شهری در سطح استان در راستای محرومیت‌زدایی در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha