همه برای صیانت از دستاوردهای نظام مسئول هستند
کد خبر: 4102169
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

همه برای صیانت از دستاوردهای نظام مسئول هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: همه باید خود را در برابر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئول بدانند و در این زمینه بسیج رسالت ویژه‌ای دارد.

همه خود را برای صیانت از دستاوردهای نظام مسئول بدانندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلام حیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ روز گذشته، سوم آذرماه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان، گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف بی‌شمار است، به‌طوری‌که همه باید برای صیانت و انعکاس موفقیت‌ها خود را مسئول بدانند.

وی تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران در برهه حساس کنونی دانست و ادامه داد: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است، که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخوردار هستیم، پس باید آن را حفظ و تقویت کنیم.

جهانبان پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های اقشار مختلف مردم به‌ویژه بسیجیان دانست و گفت: هرکس به سهم خود باید در این زمینه گام بردارد، چون یکایک ما مدیون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha