جوانان نخبه برای حل معضل‌ها وارد گود شوند
کد خبر: 4102549
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

جوانان نخبه برای حل معضل‌ها وارد گود شوند

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور گفت: جوانان نخبه و بسیجی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که انتظار داریم برای حل معضل‌های مختلف کشورمان وارد گود شوند.

جوانان نخبه برای حل معضل‌ها وارد گود شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، تقی رضایار رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور 5 آذر در همایش باشکوه اقتدار بسیج که در مسجد جامع حضرت رسول‌اکرم (ص) شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: جوانان نخبه و بسیجی زیادی در جای‌جای کشور فعالیت می‌کنند، که دل در گروی ولایت دارند و به‌صورت جهادی تلاش می‌کنند، ولی انتظار داریم برای حل معضل‌های اساسی به صورت جدی وارد گود شوند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سال 57 توسط ملت ایران و به رهبری امام راحل پایه‌گذاری شد و با وجود 43 سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، همچنین به‌رغم بسیاری از ناملایمات خارجی و داخلی همچنان با اقتدار در عرصه‌های جهانی حاضر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور گفت: هشت سال جنگ تحمیلی سنگ محک بزرگی برای ملت ایران اسلامی بود، تا دشمنان و بدخواهان بدانند، ایرانی اعم از زن و مرد برای وطن و ملت خود تا پای جان ایستاده است.

رضایار با عرض ارادت به شهدای مدافع امنیت با بیان اینکه در حوادث اخیر برخی از گروهک‌های تروریستی تلاش می‌کردند دایه مهربان‌تر از مادر برای مردم ما شوند، گفت: هنوز ملت ایران جنایت‌های کومله و دموکرات را در غرب کشور فراموش نکرده‌اند، پس تحت‌تاثیر فریب‌کاری و شعارهای عوام‌فریب‌شان قرار نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی به آن تاکید کردند، توجه مسئولین کشور به نیروی جوان و توانمندی است که می تواند مشکلات را حل کند و با تحرک و توانایی خویش بارهای سنگین را به دوش کشد و قفل های بسته را بگشاید.

وی با بیان اینکه در برهه‌های حساس اعم از جنگ و تحریم این جوانان بودند که بار کشور را به دوش کشیده‌اند، اکنون نیز در دهه چهارم انقلاب شایسته آن است که مردم و مسئولین به جوانان اعتماد کنند و بدانند فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی تربیت جوانان توانمند و مومنی است که خدمت به کشور را وظیفه خویش می‌دانند.

رضایار، با بیان اینکه در تمام این سال‌ها تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و دو دستگی بین مسلمانان در ایران بی‌نتیجه مانده است، افزود: دشمن و استکبار جهانی از اتحاد شیعه و اهل سنت در کشور ما به شدت واهمه دارد و این اتحاد خطر بزرگی برای آنها به حساب می‌آید.

انتهای پیام
captcha