بازی‌های رایانه‌ای مهم‌ترین ابزار دشمن در نبرد رسانه‌ای است
کد خبر: 4103113
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

بازی‌های رایانه‌ای مهم‌ترین ابزار دشمن در نبرد رسانه‌ای است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در نبرد رسانه‌ای دشمن نقش بازی‌های موبایلی بسیار موثر بود و دشمن با ساخت بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه آنها را به سمت اغتشاش و خشونت سوق دادند و کرونا که کلاه گشادی بود استفاده کردند و همه نوجوانان را پای گوشی و رایانه نشاندند و امروز تمام رفتارهای نوجوانان و جوانان دستگیر شده دقیقا برگرفته از بازی‌های تلفن همراه است.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی 7 آذر در جلسه تبیین که در مسجد زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب بر شناخت دشمن و روش‌های آن تاکید دارند و آمریکا جزو کشورهایی است که بیشترین مواد و قرص روان‌گردان را استفاده می‌کند و بیشترین اسلحه در دست مردمش است و با این وجود چنین کشوری ادعای دفاع از صلح دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب تبیین را راهکار مقابله با دکترین مهار عنوان می‌کنند و باید شبانه‌روز تلاش کنیم و جایی که دشمن وجود دارد وارد شده و مقابله کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دومین ابزار دشمن برای حمله به ایران جنگ رسانه‌ای است و روزانه 3500 ساعت در ماهواره‌ها علیه ایران برنامه تولید می‌کند و فقط برای راه‌اندازی یکی از شبکه‌های آنها 250 میلیون دلار هزینه کردند و هر چه حرام‌لقمه و بی‌شرف وجود داشت اجیر کردند تا علیه اسلام و اعتقادات ملت ایران تبلیغ کنند و عده‌ای در داخل که سواد ندارد خزعبلات آن ها را باور می کنند.

وی افزود: این شبکه ها مهم ترین کارشان انتشار دروغ است و در کمتر از 5 روز 17 هزار دروغ پخش کرده‌اند و بعد از بازی ایران و ولز از خیابان‌هایی که خالی بود فیلم می‌گرفتند و منتشر می‌کردند که ایرانی‌ها علی رغم پیروزی تیم‌شان خوشحالی نکردند و حال آن که خیابان‌های اصلی شهرها پر بود از مردمی که شادی می‌کردند.

حجت‌الاسلام امامی بیان کرد: در نبرد رسانه‌ای دشمن نقش بازی‌های موبایلی بسیار موثر بود و دشمن با ساخت بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه آنها را به سمت اغتشاش و خشونت سوق دادند و کرونا که کلاه گشادی بود استفاده کردند و همه نوجوانان را پای گوشی و رایانه نشاندند و امروز تمام رفتارهای نوجوانان و جوانان دستگیر شده دقیقا برگرفته از بازی‌های تلفن همراه است.

وی با بیان این که در کشور مشکلاتی وجود دارد و برای برخی‌ها انتقاد هم داریم اما راه آن ریختن به خیابان و آتش زدن اموال مردم نیست، گفت: در این اغتشاشات اخیر دشمنان سه هزار و ۵۰۰ گروه در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی کردند تا هشتگ‌سازی کنند و آنها چندین میلیون هشتگ ساختند و مردم را برای آشوب‌های خیابانی تحریک کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: رهبر انقلاب همه سال‌های دهه 90 را اقتصادی نام‌گذاری کردند اما دولت اعتنایی بهش نکرد و دولت گذشته ایران را مین‌گذاری کرد و امروز این مین‌ها منفجر می‌شود و عاملان وضع امروز دارند به ریش این ملت می‌خندند و کسی با آنها کاری ندارد و کشور را رسما شخم زدند و اصلاح آن در عرض چند هفته و ماه امکان‌پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای غربی اگر کسی بخواهد شبکه بی بی سی انگلیسی را نگاه کند باید سالی 11 پوند هزینه بدهد و حال آن که شبکه‌های فارسی زبان آن سوی مرزها به صورت رایگان برای ایرانی‌ها برنامه تولید می‌کنند و در نبرد رسانه‌ای دشمن با راه‌اندازی جنگ احزاب به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد: سومین اهداف دشمن در جنگ ترکیبی علیه ایران، ساماندهی نافرمانی‌های مدنی است، خداوند در سوره احزاب از آیه 9 تا 27 جریانات جنگ احزاب را بیان می‌کند و باید همه آن را مطالعه کنیم و خداوند در این آیه بیان می‌کند که اگر انسان‌ها مومن باشند خداوند نصرتش را نازل می‌کند و در این جنگ پروردگار عالم ملائکه و فرشته‌هایی را برای یاری مسلمانان فرستاد که دشمن آن را نمی‌دید.

انتهای پیام
captcha